15 Mayıs 2015 Cuma

KAHYA'N OLAYIM SEV BENİ..!

Genelde tek takılmalık yaşadığım seks deneyimlerim genelde içkili bir ortamın ardından veya bir gece clubunun çıkısından olmuştur. Bu aslında istediğim bir şey olmasa da zamanla maruz kaldığım ulann ne olacak diyerek yaşadığım şeylerdir. Aman gözünüzde herkesle yatıp kalkan bir tip olarak gözükmesin .Sonuçta bununda bir değeri var değil mi.
Yine bir gün internette tanıştığım İstanbul dışında yaşayan birisi ile görüşecektim. Bu sakallı macun acayip yakışıklı bir tipti. Zaten konuşurken de baya gülüp eğleniyorduk ama konuşmamız arasında hiç cinsellik açmıyordu demek ki finale saklamıştı.
Sakallı macun İstanbul'a gelmişti. Fanatik Beşiktaşlıydı ve maç için 1 haftalık tatil yapacaktı.
Bu arada zat-ı muhteremin bir çiftliği vardı, taşla toprakla uğraşan , kahyası olan bir ağaymış :):)
Dalga geçmeyi de ihmal etmemiştim. Vessalam biz Beşiktaş'ta görüştük ve bir yerlerde oturup bir şeyler içmeye başladık. Bir şeyler dediğim elbette ki alkoldü. Gecenin sonunu merak ediyordum doğrusu. Bu arada bir umursamaz tavırları , göz teması kurmamalar felan hava da uçuluyordu.
Bu tavırlarından hoşlanmadığımı belli ettim . Açıkça da söyledim böyleymiş genel olarak beyefendi.
Yerim senin genelini ben genele girmiyorum diye özgüven patlaması yaşadım bir an.

Daha sonra hareketli bir yerlere gidelim dedik ve taksiye atlayıp Taksim'e gittik. Benim arkadaşın mekanın orada inip hadi buraya girelim dedik ve içeri girdik . Daha sonra içerde bir pislik hatunlar var anlatamam . Yani bu çocukta yakışıklı bakmamak mümkün değil ama bunlar öküzün trene baktığı gibi baktılar. Sevgilim olsa bu kadar kıskanmazdım macunumu . Elbette ki içmeye devam ettik. Bunun yanında çok fazla dans edemedim çünkü zaten gözleri benden başkasına bakmıyorlardı. Bu hoşuma gitmedi değil. En çokta yanımdan wc ye gittiği zaman whatsaptan önüne bak , masa ile ilgilen kafanı koparırım gibi sahiplenici tavırlar sergiledi. Masaya gelen içkiler dolup dolup boşaldı. En sevdiğim shot jagerdir ve beni mahveder. 2 shotla birlikte macuna  temas halinde dans etmeye ve sürtünmeye başladım. Öpüşüyor koklaşıyorduk. O değil de arkadaşın mekanı olmasa ayakta götürecektim çocuğu. Acayip etkilenmiştim. Ellerini hep kalçama atıp sıkıyordu . Bende utanmış tavırlarla ellerini tutuyordum ama acayip arzulamıştım. Mekandan saat 4 civarı çıktık. İşte finale yaklaşırken sarhoştum. Ciddi anlamda sarhoştum . Asansöre bindiğimizde hani tutkulu ve hızlı bir şekilde yiyişmeye başlamıştık ve kapı açıldığında hiç bir şey olmamış gibi çıkmıştık . Ben buna şarkılar söylemeye başladım :)):) Nasıl sesimin çıktığı bilmiyorum ama umarım tiksinmemiştir.
Bana beraber kalalım seni nereye istersen oraya götürürüm dedi. Vayy dedim havalara bak..
Sonra bu Fulya'da bir arkadaşında kalıyormuş oraya gitmek için taksiye bindik. Takside çaktırmadan birbirimize temaslar başlamıştı. Ellerimde bacak arasını sıkmıştım. Umarım taksici görmemiştir ama sanmıyorum. Neyse eve sessiz bir şekilde girdik ve odaya geçtik. Hemen üstümü çıkartıp beni okşamaya başladı.Önce gömleğimi çıkarttı içinden atletimi sonra taytımı çıkarttı .Bacaklarımı yalamaya ve sıkmaya başladı. Çok tahrik ediciydi. Üstümde geri kalan ne varsa yırtarcasına çıkarttı. Sıra bana gelmişti. Geri itip bunu yavaşça kemerini çıkarttım ve kot pantolonunu indirdim aşağıya. Üstünde ki gömleğini yavaş yavaş açtık heyecanlanması için. Bu arada kucağına oturdum. Erkekliğinin sertliğini tenimde hissediyordum. Ancak acele etmemek için boynundan yalamaya öpmeye ve küçük  ısırıklar yapmaya başladım. Kulak memelerinden dudaklarına kadar ıslattım ve beni çekip altına alıp içime sert bir giriş yaptı. O anın zevki ilk içimde hissettiğim ve ilk defa bu kadar ilk sevişmemde arzu dolu olmamıştı. Daha önce defalarca sevişmişiz gibi hissediyordum. Penisi de büyüktü ve bu daha çok tahrik ediciydi. Elleriyle kalçamı tutup üstümde ritim tutmuştu. Sonra ayağa kalktık ve beni kucağına aldı. Saçlarımı savurarak anın tadını yaşıyordum. Yavaşça yer bıraktı ve göğüslerimi emmeye başladı. Uçlarını ısırıyor ve elleri ile kalçama vuruyordu .Sonra penisini göğüslerimin arasına sokup sokup çıkarttı ve tekrar içime daldı. Bu sefer onu iteleyip ben üste çıktım. Yavaş ve yumuşak hareket ederek sert darbelerle gidip geldim ve ritmi hızlandırdım. Aynı anda boşalmak istemiştim. Yüzünde ki aldığı ifade acayip tahrik ediciydi. Bu adamla hep sevişebilirdim. Ve aynı anda boşalmıştık. Sonra zaten 1 bardak su içip çıplak bir şekilde ikimize bayılmıştık. Bu arada evde insanlarda vardı. Umarım duymamışlardı ki duyulmaması imkansızdır herhalde.

Sabah uyandığımızda sarılmıştı arkamdan kafası sırtımda kolları bedenimi sarmıştı. Çok güzel bir duyguydu belki İstanbul'da yaşasa daha çokça sevişebilirdik. Ancak ikimizde biliyorduk gideceğini . Sabah mayhoşluğuyla munzurluk yapıp oynamaya başladım ve gözleri kapalı ereksiyon olmuştu bile. Üzerine uzanıp içime aldım ve yavaş yavaş hareket ederek boşaldım. Bu sefer sadece ben boşalmıştım. Sonra 1 saat daha uyuduk ve ben evden ayrıldım. Bunun dışında çırıl çıplak yatak muhabbetimizde oldu eğlenceliydi ve ben dalga geçmiştim.

Yanından ayrılır ayrılmaz yazmaya başladı , işte iyi misin ? , neredesin ? , bir şeyler ye felan şeklinde..

Ertesi gün uçağı vardı ve benim işimden dolayı görüşememiştik . Uçak saati geç olduğu için yolcu etmeye gitmiştim. Zaten trafikten dolayı geç kaldı ve ayak üstü 10 dk geçirdik gitti. Ayrıca güzelce bir elbise giyip dudaklarından öpmeyi de ihmal etmedim.
Sonra bir süre daha yazıştık ve devamı gelmedi. Netice de arada mesafe vardı ve beklenti içine girmek saçma olurdu. Sosyal hesaplarımdan hala takip ediyorum . Eminim oda beni takip ediyor ama bir daha ne o yazdı ne de ben yazdım. Bu aşkta burada bitmiş oldu. Biraz üzülmüştüm belki aşık olabilirdim uzun zaman sonra ama kısmet değilmiş.
Bir mazi daha geçmişte kaldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder